Salesforce — wiodący w branży CRM
Salesforce to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami (CRM), które jest liderem w branży pod względem popularności i zgodności z innymi aplikacjami i narzędziami w celu przekształcania potencjalnych klientów w klientów i sprzedaż.
Wydobywanie maksymalnej wartości z klientów
Salesforce opiera się na koncepcji zarządzania klientami, zaspokajania ich potrzeb i wydobywania maksymalnej możliwej wartości z każdego klienta. Jest to w pełni rozwinięta platforma CRM, która zawiera szereg usług w chmurze obejmujących szeroki zakres przedsięwzięć biznesowych, od marketingu i handlu elektronicznego po analizy i tworzenie aplikacji. Dzięki szerokiej gamie produktów i popularności, oferuje również prawdopodobnie najszerszą gamę zintegrowanych produktów i usług innych firm dostępnych dla CRM. Jego interfejs API jest szeroko stosowany w różnych branżach i istnieje wiele wtyczek, które dodają funkcjonalność do Salesforce lub dodają funkcjonalność Salesforce do wielu innych aplikacji i usług.
Zarządzanie relacjami z klientami w jednym miejscu
Wiodące oprogramowanie CRM w branży jest elastyczne i obszerne w zakresie pokrywania potrzeb i celów biznesowych. Ze względu na chmurę, ich produkty i usługi są dostępne z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu z aktywnym połączeniem internetowym. Oznacza to również, że Twoje dane biznesowe są zawsze dostępne, gdziekolwiek jesteś.